fbpx

Η ψηφιακή αναβάθμιση της εστίασης

Πρόσφατα οι επιχειρήσεις εστίασης άρχισαν να εγκαταλείπουν τα έντυπα μενού και να στρέφονται στα ψηφιακά, μέσω των οποίων οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πιο οργανωμένες πληροφορίες σε όμορφα σχεδιασμένες σελίδες. Έτσι, τα ψηφιακά μενού έχουν αρχίσει να γίνονται πιο διαδεδομένα, τόσο για τη συνολική αναβαθμισμένη εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες, όσο και για τα πολλαπλά οφέλη που επιφέρουν στους ιδιοκτήτες, Σήμερα, τα ψηφιακά μενού αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης προιόντων κι υπηρεσιών των επιχειρήσεων εστίασης και συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων αυτών. Στόχος αυτού του άρθρου είναι να παρουσιάσει τους 9 λόγους που κάνουν το ψηφιακό μενού απαράιτητο στις συγχρονες επιχειρήσεις

1. Εύκολες αλλαγές χωρίς κόστος

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των ψηφιακών μενού είναι οτι συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του κόστους επανεκτύπωσης, κάθε φορά που αλλαγές ή προσθήκες είναι απαραίτητες. Η επεξεργασία των καταχωρήσεων καθώς κι η προσθήκη νέων, επιτυγχάνονται με μερικά μόνο κλικ. Οι δυνατότητες που παρέχονται είναι πολλές κι άμεσες. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τιμές, εικόνες, να προσθέσει και να αφαιρέσει προϊόντα, ακόμη και να αλλάξει τη σειρά εμφάνισης αυτών, σύμφωνα με το ποια επιθυμεί να προωθήσει

2. Αποτελεσματικότερη προώθηση

Οι προωθητικές ενέργειες είναι μια συχνή πρακτική των επιχειρήσεων εστίασης κι ένας αλάνθαστος τρόπος αύξησης των πωλήσεων. Οι ενέργειες αυτές μπορούν να περιλαμβάνουν τα πάντα, από νέα πιάτα, πιάτα ημέρας, happy hour deals, εκπτωτικά κουπόνια ή και προσκλήσεις σε events. Όλες αυτές πληροφορίες μπορούν να ενσωματωθούν στο ψηφιακό μενού κι η ενημέρωση του χρήστη να γίνεται ευχάριστα μέσω μίας απλής πλοήγησης.

3. Αναλυτικές πληροφορίες προϊόντων

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 86% των πελατών μπερδεύεται και δυσκολεύεται να αποφασίσει τι θα παραγγείλει διαβάζοντας τον έντυπο κατάλογο, λόγω έλλειψης σημαντικών πληροφοριών όπως συστατικά κι αλλεργιογόνες ουσίες. Σε ένα ψηφιακό μενού η ενσωμάτωση πρόσθετων πληροφοριών για κάθε καταχώριση είναι ευκολότερη και βοηθά τον πελάτη να αποφασίσει εύκολα και γρήγορα. Για παράδειγμα, οι πληροφορίες που συνοδεύουν ένα ακριβό κρασί ή πιάτο βοηθούν τον πελάτη να κατανοήσει την ιδιαιτερότητά του, ενώ ταυτόχρονα αυξάνονται οι πιθανότητες να το επιλέξει. Επιπλέον, τρόποι μαγειρέματος, ιδιαίτερες συνταγές, περίπλοκα cocktails, αλλεργιογόνα συστατικά είναι απαραίτητο να περιλαμβάνονται στο μενού. Οι προσθήκες αυτές δεν κοστίζουν τίποτα και τα οφέλη είναι τεράστια.

4. Μετάφραση του μενού σε πολλές γλώσσες

Ένα ακόμη στοιχείο που δίνει μεγάλο πλεονέκτημα σε ένα ψηφιακό μενού είναι ότι μπορεί να περιέχει πάνω από 2 γλώσσες. Είναι εξαιρετικά σημαντικό - ειδικά σε τουριστικές περιοχές - οι τουρίστες να δουν το μενού στην γλώσσα τους. Αφενός, δεν γνωρίζουν όλοι αγγλικά κι αφετέρου, νιώθουν ικανοποίηση βλέποντας οτι η γλώσσα τους είναι στις διαθέσιμες επιλογές. Αυτό μεταφράζεται σε θετικές αξιολογήσεις στο trip advisor και παρόμοιες πλατφόρμες καθώς και δημιουργία δεσμών.

5. Μείωση χρόνου αναμονής και συνολικής παραμονής του πελάτη στην επιχείρηση.

Σε ώρες αιχμής ένα τραπέζι μπορεί να περιμένει ως και 10’ για να λάβει τον κατάλογο και να ξεκινήσει η διαδικασία παραγγελίας. Με το ψηφιακό μενού αυτός ο χρόνος εκμηδενίζεται, αφού ο πελάτης μπορεί πλέον αυτόνομα να έχει πρόσβαση στο τι μπορεί να παραγγείλει.

6. Το μενού αποκτά διαφημιστική αξία

Τα περισσότερα παραδοσιακά μενού περιλαμβάνουν χορηγίες προμηθευτών (μπύρες, αναψυκτικά, κλπ). Ένα ψηφιακό μενού δημιουργεί ιδανικό περιβάλλον για τέτοιες χορηγίες, καθώς η διαφήμιση μπορεί να είναι από μια εικόνα μέχρι ένα gif, ή ένα σύντομο βίντεο. Συνεπώς, πέραν των άλλων πλεονεκτημάτων, μπορεί εύκολα να δημιουργήσει καθαρό κέρδος για την επιχείρησή σας.

7. Branding και δεσμοί πελατών

Branding είναι ό όρος που χρησιμοποιείται αρκετά συχνά τα τελευταια χρονια για να περιγράψει την ταυτότητα και προσωπικότητα μιας εταιρίας και πώς αυτή καταφέρνει να ξεχωρίσει μέσα στον ανταγωνισμό. Το λογότυπο, η σχεδίαση, τα χρώματα είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που διαμορφώνουν το branding. Ένα ψηφιακό μενού συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση του branding μιας επιχείρησης κι αυτό γιατί πλέον οι πελάτες λαμβάνουν τα στοιχεία ενός brand name (λογότυπο, χρώματα κλπ) σε ένα απόλυτα οικείο μέσο που ο μέσος ενήλικας περνάει πάνω από 3 ωρες και 45’ ημερησίως,το κινητό του τηλέφωνο.

φορμα επικοινωνιασ

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία της φόρμας και σύντομα ένας ειδικός θα επικοινωνήσει μαζί σας.


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Λεωφόρος Κηφισίας 44, Μαρούσι
Τ.Κ. 15125
T: +30 6906134633

E: info@menufi.gr