fbpx
Ψηφιακός οδηγός βίλας και airbnb
Γιατί είναι σημαντικό να έχετε ένα βιβλίο επισκεπτών;

Ως οικοδεσπότης μιας βίλας ή ενός airbnb, ο στόχος να παρέχετε στους πελάτες σας μια αξέχαστη εμπειρία διαμονής είναι αναμφισβήτητος, τουλάχιστον για τους περισσότερους ιδιοκτήτες. Μέσα σε όλες τις ανέσεις και τις παροχές που δίνετε στους πελάτες σας, δεν θα πρέπει να παραλείψετε τον οδηγό επισκεπτών, ή βιβλίο καλωσορίσματος.

Ένα βιβλίο καλωσορίσματος περιέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες και οδηγίες σχετικά με το ενοικιαζόμενο κατάλυμα. Για παράδειγμα, οι ώρες check-in και check-out, ο κωδικός πρόσβασης Wi-Fi, οι κανόνες του σπιτιού και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες απαντώνται αμέσως και σε ένα μόνο μέρος. Εκτός από μεγάλη βοήθεια στους επισκέπτες σας, ο οδηγός επισκεπτών θα σας απαλλάξει από αμέτρητα τηλεφωνήματα – πολλές φορές και μέσα στην νύχτα –  για πολύ απλές πληροφορίες, όπως αν το νερό της βρύσης είναι πόσιμο, ή που έχει ανοιχτό περίπτερο τις βραδινές ώρες.

Χάρτινο ή ψηφιακό βιβλίο επισκεπτών;

Ο οδηγός καλωσορίσματος επισκεπτών αντιπροσωπεύει το κατάλυμά σας. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε χάρτινο, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σε άριστη κατάσταση και πως οι πληροφορίες που περιέχει είναι οι πιο πρόσφατες και ενημερωμένες. Είναι προφανές ότι πρέπει να μην είναι λερωμένος και τσαλακωμένος και πως η ποιότητα των υλικών που θα  χρησιμοποιήσετε να είναι η καλύτερη δυνατή. Το πρόβήμα με τα έντυπα βιβλία επισκεπτών είναι οτι έχουν περιορισμό ως προς το πλήθος των πληροφορίών και την ευκολία ενημέρωσης. Δεν μπορούν να περιέχουν πάνω από μία γλώσσα και οι συνολικές δυνατότητες είναι περιορισμένες.

Αντίθετα, ενας ψηφιακός οδηγός επισκεπτών πλεονεκτεί αρκετά έναντι του χάρτινου σε πολλά σημεία:

  • Ενημερώνεται εύκολα
  • Περιέχει πολύ περισσότερη πληροφορία από έναν χάρτινο
  • Είναι διαδραστικός
  • Περιέχει χάρτες και άλλα χρήσιμα λινκς
  • Μπορεί να είναι πολύγλωσσος
  • Μπορεί να συμπεριλάβει αυτοματισμούς που θα διευκολύνουν εσάς και τους επισκέπτες σας.

 

Τι είδους πληροφορίες περιλαμβάνει ένας οδηγός επισκεπτών;

Ένα βιβλίο επισκεπτών περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει ο επισκέπτης μας κατά την άφιξη, κατά την διαμονής και κατά την αναχώρησή του.

Οδηγίες Check in - Check out

Δώστε αναλυτικά τις οδηγίες κατά την άφιξη και αναχώρηση των πελατών σας και ενημερώστε τους για τις εναλλακτικές που υπάρχουν αν δεν μπορούν να τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα.

Οδηγός σπιτιού (House manual)

Παρουσιάστε στους επισκέπτες το σπίτι σας.  Συμπεριλάβετε οδηγίες για τη συσκευές του σπιτιού.  Εάν μπορείτε να τελειοποιήσετε αυτήν την ενότητα, θα εξοικονομήσετε αρκετό χρόνο για εσάς και την ομάδα σας! Οι καλεσμένοι σας δεν θα χρειαστεί να ρωτήσουν πώς να χειρίζονται την κουζίνα ή την μηχανή εσπρέσο, επειδή θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις οδηγίες σας μέσω της εφαρμογής. Μπορείτε να συμπεριλάβετε οδηγίες  για το air condition, την τηλεόραση, το ηχοσύστημα, το τζακούζι, την χρήση βιβλίων της βιβλιοθήκης σας και ότι άλλο θεωρείτε εσείς χρήσιμο βάση της μέχρι τώρα εμπειρίας σας.

Κανονισμοί

Διευκρινίστε τους κανόνες ενοικίασης της οικείας σας. Ενημερώστε τους επισκέπτες σας, εάν τους επιτρέπεται να προσκαλούν επισκέπτες στο κατάλυμα, άν τους επιτρέπεται το κάπνισμα εντός της οικείας, τις ώρες κοινής ησυχίας, κανόνες ασφαλείας που αφορούν την πισίνα, την χρήση του μπαρμπεκιου ή το τζάκι, την πολιτική ασφάλισης της οικείας κατά την απουσία και ότι άλλο κανόνα έχετε θεσπίσει για την ομαλή λειτουργία του καταλύματός σας.

Οδηγός περιοχής

Δημιουργήστε για τους επισκέπτες σας έναν οδηγό για την περιοχή σας. Ενημερώστε τους για τα μαγαζιά που μπορούν να κάνουν τα καθημερινά ψώνια τους, για τα μέρη που μπορούν να παραγγείλουν το πρωινό τους, κοντινά βενζινάδικα, καπνοπωλεία ή τις κοντινές παιδικές χαρές και τα πάρκα που μπορούν να παίξουν τα μικρά παιδιά. Ακόμα και απλές συμβουλές, όπως οι οδηγικές συνήθειες των ντόπιων ή αν μπορούν να πληρώσουν παντού με κάρτα μπορεί να αποδειχτούν πολύ χρήσιμες πληροφορίες για κάποιον που έρχεται από την άλλη άκρη του πλανήτη.

Αξιοθέατα

Αναφέρετε στους πελάτες σας τα καλύτερα αξιοθέατα της περιοχής σας που δεν πρέπει να παραλείψουν να επισκεφτούν. Αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, παραλίες, γραφικά χωριά και φυσικά τοπία. Δημιουργήστε έναν εύκολο και αναλυτικό τουριστικό οδηγό που αφορά την περιοχή σας και τις ομορφιές της. Οι γενικοί τουριστικοί οδηγοί που υπάρχουν στο ίντερνετ είναι χαώδης, και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και ελλειπής. 

Προτάσεις για φαγητό και διασκέδαση

Προτείνετε στους πελάτες σας τα καλύτερα εστιατόρια, beach bars και καφέ της περιοχής και κάντε τους να νιώσουν σαν ντόπιοι. Δώστε τους τις επιλογές για ντελίβερι ή ακόμα και τα μέρη που μπορούν να ψωνίσουν τα καλύτερα σουβενίρ. Συμπεριλάβετε google maps για μεγαλύτερη ευκολία. 

Υπηρεσίες και δραστηριότητες

 Μην παραλείψετε να προτείνετε υπηρεσίες που συνήθως είναι χρήσιμες στους επισκέπτες σας. Μασάζ, υπηρεσίες ομορφιάς, εκδρομές, ξεναγήσεις, κρουαζιέρες ακόμα και διοργάνωση πάρτυ γενεθλίων είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που μπορεί να σας ζητήσουν. Δημιουργήστε μια λίστα υπηρεσιών με τους συνεργάτες σας. Εκτός από την εξυπηρέτηση των πελατών σας  θα αυξήστε και τα έσοδά σας μέσω της μεταπώλησης υπηρεσιών (cross selling).

Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης

Είναι σημαντικό είναι να αναφέρετε στους πελάτες σας τα τηλέφωνα επικοινωνίας σε περίπτωση ανάγκης.  Αστυνομία, πυροσβεστική, νοσοκομεία, κλπ.

Check list αναχώρησης

Επισημάνετε όλα τα σημεία που πρέπει ό πελάτης σας να  ελέγξει κατά την αναχώρησή του. Όπως, έλεγχος της εστίας στην κουζίνα, κλείδωμα πορτών και διαδικασία παράδοσης κλειδιών.  Ενημερώστε για την πολιτική σας αναφορικά με υλικές ζημιές που μπορεί να έγιναν κατά την διαμονή και την διαδικασία αποκατάστασης τους.

Πως θα δημιουργήσω έναν ψηφιακό οδηγό φιλοξενίας για το κατάλυμά μου;

Με το MENUFI Guest App μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας έναν πλήρη και πολύγλωσσο οδηγό φιλοξενίας. Κατεβάζοντας το διαχειριστικό πρόγραμμα μπορείτε  να περάσετε μόνοι σας όλες τις πληροφορίες που θέλετε, χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο μεταφραστικό εργαλείο της εφαρμογής.

Εναλλακτικά, μπορούμε να τον φτιάξουμε εμείς για εσάς:

  • Σας στέλνουμε ένα ερωτηματολόγιο για να σας καθοδηγήσουμε με τις πληροφορίες που πρέπει να συμπεριάβετε στον οδηγό. 
  • Μας συμπληρώνετε επιγραμματικά τις απαντήσεις.
  • Δημιουργούμε το περιεχόμενο στις γλώσσες που επιλέξατε συμπεριλαμβανομένων και των αξιοθέατων.
  • Σας παραδίδουμε τον ψηφιακό οδηγό σας.

Πως θα δώσω τον ψηφιακό οδηγό φιλοξενίας στους πελάτες μου

Ο πιο απλός τρόπος είναι με QR που θα έχετε τοποθετημένα εντός του καταλύματος. Η εφαρμογή επισκεπτών MENUFI δεν χρειάζεται κατέβασμα. Ανοίγει εύκολα στον browser του κινητού με ένα σκανάρισμα. 

Μπορώ να στείλω τον οδηγό φιλοξενίας με email ή sms πριν την άφιξη των πελατών μου;

Φυσικά! Μπορείτε ακόμα και να συμπεριλάβετε το λινκ του οδηγού στο confirmation email που λαμβάνουν οι πελάτες σας μετά την κράτηση.

Μπορούν οι πελάτες να κάνουν κράτηση για ένα μασάζ μέσω του MENUFI Guest app;

Ναι, μπορούν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε δική μας μηχανή κρατήσεων, είτε των συνεργατών σας (εν προκειμένω των μασέρ).

Σίγουρα έχετε υπάρξει και εσείς ταξιδιώτες σε ξένη χώρα και αν στο μέρος που πήγατε δεν είχατε καποιον  φίλο που να μένει εκεί για να σας καθοδηγήσει, θα νιώθατε ευγνώμονες αν είχατε έναν τόσο αναλυτικό οδηγό φιλοξενίας. Πόσο μάλλον αν ήταν και στην γλώσσα σας.

Οι ψηφιακοί οδηγοί φιλοξενίας κατακτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά. Η αύξηση του παγκόσμιου τουρισμού αλλά και οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των ταξιδιωτών που αναζητούν βελτιωμένες και προσωποποιημένες εμπειρίες διαμονής, είναι στοιχεία που οδηγούν την πλειοψηφία των ξενοδόχων παγκοσμίως, να στραφούν σε καινοτόμες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο, βελτιώνουν την διαμονή και αυξάνουν τα έσοδα.